ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است
ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است
قل لا اسئلکم علیه اجرا الا المودة فی القربی....

  تجربه نشان داده است :

تاثیر جمله :
 

این مکان مجهز به دوربین مدار بسته میباشد ...
 

خیلی بیشتر از جمله :
 

 

عالم محضر خداست، در محضر خدا معصیت نکنید است !!!

 

 

چرا؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

فریاد
ساعت21:21---28 مهر 1391
سلام عزیز وب مفید و جالبی داری به من هم سر بزن منتظرتم د ر ضمن من لینکت کردم خوشحال میشم منو با نام شراب روحانی لینک کنی با تشکر
پاسخ:سلام..وقت تون بخیر باشه..........ممنونم یا حق


h.h
ساعت19:49---13 مهر 1391
ممنون از وب قشنگت

ساعت21:00---3 مهر 1391
سلام علیکم و رحمه الله

ممنون از حضورتون . راستش



جاتون خالی نائب الزیارتون بودم حرم علی ابن موسی الرضا و خاصه براتون دعا کردم .

اگه شد دوست دارم .

التماس دعا
پاسخ:خیلی ممنونم که بنده رو لایق دونستید.....ممنونم بابت همه چیز....انشالله توفیق دیدار بشه.....انشالله


ali
ساعت20:26---2 مهر 1391
سلام .

سئلت ابی عبدالله علیه السلام : من نصب علی علیه السلام حربا کان کمن نصب رسول الله صلی الله علیه و آله ؟ فقال : ای و الله و من نصب لک انت لاینصب لک إلا علی هذا الدین کما کان نصب لرسول الله .

ترجمه : راوی می گوید پرسیدم از امام صادق علیه السلام : هر کس علی علیه السلام را نصب کند ( و از او برائت نماید ) از روی دشمنی مثل کسی است که نصب پیغمبر الله صلی الله علیه و آله کرده ؟ گفت حضرت : آری به خدا و نیز هر کس که تو را نصب کند و برائت بجوید از تو زیرا تو دنبال روی همین دینی لذا نصب تو ( شیعه) نصب رسول خداست !!!!!!! منبع : محاسن برقی ج27 ص238
پاسخ:از حدیث تون ممنونم.....واقعا تشکر.....التماس دعا


kiana
ساعت11:39---31 شهريور 1391
سلام
آپت زیبا بود مثل همیشه
خوشحال میشم هرمشکلی تو وبم باشه بهم بگین


بی وفا
ساعت22:48---30 شهريور 1391
سلام

به نکته خیلی خیلی مهم اشاره کردید

یکی از عوامل بازدارنده گناه همین که آدم فکر کنه که در محضر خداست(البته هست) منظور اینکه باید تقویت کنه!


پاسخ:کاش درک کنم خیلی وقتا .....ولی یادم میره....فقط بی معرفتی دلیلشه.....همین....تشکر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









نوشته شده در تاریخ توسط فقیر
مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Blog Skin